Friday, March 18, 2011

Round 1, 2nd Half: Comment-Time!

(click bracket to enlarge)

------------------------------------------------------------------------------

UPDATE: Round 2 Matchups:

  • Greg Hao v Paul
  • Spank v Dusto Mag
  • Pisto PR v FB
  • Mr F v Erin
  • Jason v Steve K
  • Keven C v Neeebs
  • Loney Fan vs Dr Geek
  • C Valley Fan vs Quad

Enjoy the weekend!

------------------------------------------------------------------------------

Good morning! Rules here. Review of 1st half results:

Junkanoo Regional

  • Paul leads Fernie V by 6:09
  • Spank leads Nicholas by 0:16
  • Greg Finley leads Dusto Mag by 0:11

Mauby Fizzz Regional

  • Fred's Brim leads Karina by 6:37
  • Mr F leads w.d.d.i.m. by 0:20
  • Erin leads MLASC by 0:13

Skinka Regional

  • P Ditty leads Steve K by 0:21
  • el montanero leads Neeebs by 0:18
  • Keven C leads Mr C by 0:19

Slow Cow Regional

  • Dr Geek leads rbnlaw by 0:11
  • C Valley Fan leads Josh by 1:02
  • QuadSevens leads Small SS by ?

53 comments:

Erin said...

In!

Dr. Geek said...

Shit!

rbnlaw said...

Crapola

rbnlaw said...

Done in by the Geek. . .again.


Curses!

Steve K said...

in

Spank said...

Skyhook!

Steve K said...

Now I just have to wait until 9:32...

Spank said...

The waiting is the hardest part.

Fred's Brim said...

in

sorry karina :(

Josh S. said...

In.

Josh S. said...

Lost precious minutes. A phone call came in after I hit publish, but before i could log in.

Dr. Geek said...

Lo siento, rbnlaw.

Eric Karros said...

FB uses the "apology-plus-frowny-face-while-ruthlessly-killing-his-nemesis" method so prolifically employed by Karina herself during Assassins' Circle.

I like it!

QuadSevens said...

Moving on!

Steve K said...

Spank, I believe your wait is over. Congrats! I'm down to a few minutes.

karina said...

in!

Steve K said...

And I believe my wait is now over, too.

Sorry, Professor. I hope something fun kept you away and not something along the lines of a faculty meeting.

Steve Dittmore said...

@Steve K...

Student advising kept me away. So, no, nothing fun...

Mr. LA Sports Czar said...

GOD FUCKING DAMMIT

Keven C said...

Four-corners offense...

Steve K said...

@P Ditty: Sorry to hear about that. Especially since you would've made it if the meeting was 5 minutes shorter. (Not to rub any salt in the wound.)

Now I'm off to a certain loss to Jason in the second round!

karina said...

@Eric Karros I'm glad that I'm a trendsetter

Nicholas said...

Lost

Spank said...

Thanks J.Steve. Good luck,broheim.

*fakes Nicholas into the popcorn machine*

Dusto_Magnifico said...

crap!

Dusto_Magnifico said...

double crap!

Central Valley Fan said...

Skin of my teeth?

Greg Hao said...

air ain't got shit on me!!

Josh S. said...

Damn.

Josh S. said...

Wait, hell yeah! I can relax now!

Jason said...

I was too busy getting my Mariners opening day tickets (it is the closest I can get to real MLB action in this town) to practice this round.

Greg Finley said...

Congrats, Dusto!

Orel said...

Erin with the strong showing for a 7-seed!

Dusto_Magnifico said...

Thanks Steve, I was up all night with a sick kid, rolled outta bed and came into work late and swished a three to win it with just seconds remaining. As Murray Hewitt would say, "Go Stuff it!" Haha, just kidding. (but seriously... stuff it.)

Central Valley Fan said...

Don't feel bad Josh, you can always donate to a worthy cause!

http://www.crowdrise.com/dodgersthinkcure/fundraiser/geof

I just got my Team Dodgers running shirt yesterday, I'm adding some SOSG Flair!

MR. F. said...

ahhhhhhhhhhhhhhh

Steve Sax said...

@CVF 10:28a: How many pieces of flair do you have? I think you need more.

QuadSevens said...

"15 is the minimum, mmkay. If you feel that doing the minimum is ok, well ok."

Paul said...

In!!!

Thank god I am awake with a minor headache now. I had a nightmare a Leprechaun was trying to kill me.

Neeebs said...

Late to this party once again.

Neeebs said...

Moving on up.

Eric Karros said...

So I think all the Round 1 games have been determined. Next round games, by my count:
- Greg Hao v Paul
- Spank v Dusto Mag
- Pisto PR v FB
- Mr F v Erin
- Jason v Steve K
- Keven C v Neeebs
- Loney Fan vs Dr Geek
- C Valley Fan vs Quad

Correct?

Julio said...

Loney Fan? *gulp*

Central Valley Fan said...

I'm putting a smonk pin on my race bib for sure!

Fernie V said...

not again

Fernie V said...

i was hoping paul would pull a UCLA and let me back into this game. I guess 6 hours was to much time. Damn you accident on I-10

Fernie V said...

Today it was the distraction boobs fault. I stared at it and stopped scrolling down cause I had already seen everything below the distraction.

el montanero said...

Well, shit. Curse YOU, NEEEEEEEBS! *shakes fist towards the sky*

what_difference_does_it_make said...

Awww crap....

Mr. Customer said...

Crap, totally forgot about this.

Dusty Baker said...

The return of Dr(.) Geek! How you been?

Central Valley Fan said...

I ran the race with a SOSG flair! I had a mini smonk on my shoe! Pic to follow!

Dr. Geek said...

@ Dusty:

Apologize for the late response; I've been well! Waiting for Dodgers baseball like everyone, laying low in the interim.

And you?