Friday, October 12, 2012

The Assassins' Circle: Kill Thread 1

Kill! Kill! Kill!

Side discussion/rules thread here.

61 comments:

Paul said...

Boom.

Nostradamus said...

I predict that this will end in bloodshed.

Steve Sax said...

Boom

Eric Karros said...

Hmm seems both my target and stalker blew their load already so I'm both safe and impotent.

On to Monday!

PS 'sup Nostry?

Franklin Stubbs said...

*beats DKA down with a muffler from a rusted-out LeBaron*

Nostradamus said...

I really went out on a limb with that one, but I'll take it.

How's it hangin', EK? You never call anymore...

Fred's Brim said...

*sits at the end of the bar waiting for folks to arrive*

Is it a good idea to start your day with a Manhattan?

Gagne's lucky glasses said...

Here goes nothin'

QuadSevens said...

Chainsaw to the head!!

Franklin Stubbs said...

I'M ALIIIIIIIIVE!

Franklin Stubbs said...

*dives for cover in an abandoned swimming pool*

Franklin Stubbs said...

*reloads*

Franklin Stubbs said...

Low body count so far. There will have to be five more successful hits to reach the average number of kills for the first day.

Fred's Brim said...

*sips Negroni*

Franklin Stubbs said...

*braces for carnage*

karina said...

no mercy,no fear

Spank said...

bang

Orel said...

hi

Neeebs said...

late

Neeebs said...

late

Spank said...

aww shit. What?

Neeebs said...

Damn you work obligations

Franklin Stubbs said...

Holy crap, that was some Jonestown shit that just went down.

Meaniebreanie said...

Bang!

Meaniebreanie said...

I know I'm late...damnit. I couldn't get off the phone with a client. What's a girl to do make money or get eliminated in a game?

Orel said...

Whew!

Neeebs said...

Kinda looks like this game took a turn, eh?

QuadSevens said...

Wow! It was like the rapture up in here. People just vanished!

Franklin Stubbs said...

11 dead, beating the all-time 1-day body count by 2 (Last year's Day 4).

Neeebs said...

Maker's Mark on the rocks.

Make it a double.

QuadSevens said...

The streets will be filled with the walking dead soon enough.

Franklin Stubbs said...

Totally fookin' brutal.

Franklin Stubbs said...

Looks like our day 1 kills just got a bit more valuable, Q7.

QuadSevens said...

Very good point Stubbsy.

Spank said...

should be an interesting round 2

QuadSevens said...

It makes me uncomfortable knowing that I'm now being hunted by the only other assassin with a confirmed kill.

Spank said...

okay i needs to split this scene. Shit falls apart in the real world when spank takes a leave of absence.

Orel said...

Sleep tight, Karina....

Franklin Stubbs said...

Well, I'm being hunted by the guy that made up the game, so there's that.

Spank said...

so does this mean I stalk Stubbsy and Quadley stalks me next round?

Spank said...

Shit. i'm confused now. I go after Karina and Orel stalks me,i think?

Spank said...

*shoots self in head*

karina said...

@Orel I will, no fear because if I have to die, I will while wearing combat boots and a gun in my hand. In the other hand, Stubbs won't be left alone...

Franklin Stubbs said...

Spank, Karina would be your new stalker, and Orel is your new target.

Franklin Stubbs said...

For tomorrow: Paul-> Sax-> EK-> Stubbs-> 7777-> Karina-> Spank-> Orel-> Paul

Franklin Stubbs said...

I don't think we've had an active Son (or Son-emeritus) win any contest so far. This could be the one.

MR.F said...

Damnit. I'm already dead, huh?

Franklin Stubbs said...

Yep. If you're gonna play the clock, you gotta make sure you make it in.

QuadSevens said...

Are we playing tomorrow or Monday?

Franklin Stubbs said...

Monday, thank God. Sorry for the confusion.

Franklin Stubbs said...

For Monday: Paul-> Sax-> EK-> Stubbs-> 7777-> Karina-> Spank-> Orel-> Paul

QuadSevens said...

The weekend version of Assassin's Circle is Fantasy Football. I'm hunting Karina there too.

Orel said...

I forgot about the re-rack. Sleep tight, Paul....

Hideo Nomo said...

FFFFFFUUUUUUU...

I forgot.

Paul said...

Neeeeeeeeeeeebs!!!! Why do you always take the ones wearing leather pants God?!! Why???

Neeebs said...

PJ: because that's the way I roll.

Fernie V said...

Say hello to my little friend!
Hey where did everyone go?

Fernie V said...

Great last year I blew my wod like a 2 pump chump. This year I held it so long that I feel like the Donger.

Wicks said...

Damn, I had Friday off and wasn't at a computer! RIP me...

Dusty Baker said...

I forgot.

Dusty Baker said...

@FB

Yes.